Warning: session_start(): open(/var/lib/php/sessions/sess_ein1r6slcb3u08be6j3ep38te0, O_RDWR) failed: No space left on device (28) in /home/harujemy/www/harujemy.pl/htdocs/index.php on line 3
Praca, ogłoszenia z pracą - harujemy.pl
Słowa kluczowe:        Województwo:
Noclegi pracownicze
Wyszukaj
Słowa kluczowe:









oferty pracy - kategorie

Tradycyjne CV idzie w odstawkę!

Na polskim rynku pracy, już od ubiegłego roku obserwuje się spore ożywienie. Wzrosło PKB, płaca minimalna, coraz częściej pracownikom udaje się zamienić umowę „śmieciową” na umowę o pracę, coraz śmielej zaczynają do nas zaglądać także zagraniczni inwestorzy. Warto wspomnieć chociażby o amerykańskim Amazonie i IBM, które w 2013 i 2014 roku, planują utworzyć w Polsce ponad 10 tysięcy miejsc pracy! Niestety, nie oznacza to mniejszej konkurencji na rynku. Wciąż, o najlepsze stanowiska walczą dziesiątki, czasem setki kandydatów. Aby zdobyć upragnione stanowisko, trzeba dać się zauważyć w tłumie innych. Sprawdź jak! Musisz mieć świadomość, że Twoje CV przegląda rekruter i niestety, najczęściej podczas wstępnej selekcji poświęca mu zaledwie kilka-kilkanaście sekund. Jeśli Twoja aplikacja to po prostu znaleziony w sieci wzornik z podstawionymi podstawowymi danymi, nie masz wielkich szans na zaproszenie na rozmowę. Dotyczy to głównie zawodów kreatywnych, takich jak fotograficy, designerzy, graficy, a także copywriterzy, osoby zajmujące się social mediami czy reklamą. W pracy zawodowej, wykorzystują przede wszystkim swoje pomysły i kreacje, więc warto przedstawić się jako osoba oryginalna i naładowana pozytywną energią. Coraz większą popularnością cieszą się CV w formie infografiki, komiksu, filmu, CV udające obraz czy laboratorium fotograficzne. Wiele zależy od tego, o miejsce w jakiej branży się ubiegasz. W sieci znajduje się cała masa fantastycznych przykładów, ale nie warto kopiować dobrych pomysłów. Rekruterzy przeglądaniem CV zajmują się zawodowo, więc istnieje szansa, że Twój dokument wyda mu się dziwnie „znajomy”. Będziesz spalony. Można się jednak zainspirować i stworzyć własny projekt, wedle charakteru swojej przyszłej pracy. W ferworze tworzenia, nie zapominaj jednak o podstawowej funkcji, jaką ma spełniać Twoje CV – ma być dobrą reklamą Twojej osoby. Nie sil się na skomplikowany projekt, jeśli programy graficzne są Ci obce – zamiast profesjonalizmu pokażesz braki. Lepiej pokazać coś prostszego, niż całkiem złego, prawda? Nie zapominaj także o czytelności. Nawet, jeśli Twoje CV będzie małym dziełem sztuki, w pierwszym etapie rekrutacji osoba oceniająca poświęci mu zaledwie chwilę. Postaraj się, aby Twoje największe atuty (miejsce pracy, osiągnięcia zawodowe, nagrody) były wyeksponowane i łatwe do odszukania wzrokiem. Przejrzysty układ, w połączeniu z ciekawą formą, na pewno każą rekruterowi pamiętać Twoje nazwisko!

© Copyright Harujemy.pl Wszelkie Prawa Zastrzeżone
strony internetowe interREKLAMA.pl